Popravek lastnih podatkov
Komitent lahko pravico do popravka podatkov v SISBON uveljavnja na naslednje načine:
- z oddajo obrazca »Zahteva posameznika za popravek osebnih podatkov v SISBON«, ki ga osebno odda pri tistem članu, pri katerem je sklenil posel katerega podatkom nasprotuje. Posameznik lahko zahtevo za popravek podatkov odda tudi osebno na vložišču Banke Slovenije v času uradnih ur,
- prek spletne aplikacije Moj SISBON,
- prek mobilne aplikacije Moj SISBON.
Dopolnitev, popravo ali izbris osebnih podatkov je dolžan član izvesti v desetih delovnih dneh od dneva, ko je prejel zahtevo in o tem obvestiti komitenta, ali ga v istem roku obvestiti o razlogih zaradi katerih tega ne bo storil. Če komitent predloži zahtevo glede dopolnitve, popravka, blokiranja ali izbrisa podatkov upravljavcu, upravljavec to zahtevo v treh delovnih dneh od prejema posreduje članu sistema, ki je posredoval sporen podatek v sistem. Član sistema najkasneje v desetih delovnih dneh od prejema zahteve, komitenta in upravljavca obvesti, ali je zahteva utemeljena ali ne in v istem roku izvede popravek, če je zahteva utemeljena. Če komitent meni, da so mu kršene pravice v zvezi s to zahtevo, lahko zahteva sodno varstvo v skladu s predpisi o varstvu osebnih podatkov.