SPLOŠNA IZJAVA O VAROVANJU ZASEBNOSTI V BANKI SLOVENIJE
(Zadnja posodobitev: 25. 3. 2019)
S to izjavo Banka Slovenije pojasnjuje, kako obdeluje osebne podatke posameznikov, ki jih pridobi od subjektov, ki:
- so uporabniki storitev, ki jih za stranke izvaja Banka Slovenije,
- na podlagi pogodbe zagotavljajo Banki Slovenije dobavo blaga, gradenj ali storitev,
- so subjekti nadzora ali drugi zavezanci, v zvezi z katerimi Banka Slovenije na podlagi veljavnih predpisov izvaja pristojnosti in pooblastila kot nosilec javnih pooblastil,
- na drugi podlagi posredujejo Banki Slovenije osebne podatke posameznikov (npr. vprašanja in pritožbe, ki jih subjekti naslovijo na Banko Slovenije).
(v nadaljevanju: nasprotna stranka)
Banka Slovenije pri obdelavi osebnih podatkov skrbi za varovanje zasebnosti posameznikov ter se zavezuje, da bo obdelava osebnih podatkov potekala skladno s praksami poštenega informiranja in veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
Pri obdelavi osebnih podatkov Banka Slovenije ravna v skladu z načeli 5. člena Uredbe (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (v nadaljevanju: Splošna uredba) in drugimi veljavnimi predpisi s tega področja.
Ta izjava se dopolnjuje in ne posega v Izjavo o varovanju zasebnosti zaposlenih v Banki Slovenije in Izjavo o zasebnosti pri izboru kandidatov za zaposlitev ali pripravništvo.
VRSTE OSEBNIH PODATKOV
Osebni podatki posameznikov so podatki, ki omogočajo neposredno ali posredno identifikacijo posameznika oziroma so povezani z določenim ali določljivim posameznikom.
- podatke za identifikacijo posameznika (npr. ime in priimek, rojstni datum, davčna številka, EMŠO, fotografija podpis),
- podatke v zvezi z zaposlitvijo posameznika (delovno mesto, kontaktni podatki na delovnem mestu kot je elektronski naslov, telefonska številka),
- podatke o pravnih in drugih postopkih, v katerih je udeležen posameznik, in vplivajo na razmerje posameznika ali nasprotne stranke do Banke Slovenije,
- podatke za presojo nasprotja interesov (podatke o predhodnih poklicnih aktivnostih, osebnih razmerjih, finančnih sredstvih in zadolženosti ter o drugih okoliščinah, ki lahko pomenijo razlog za nastanek nasprotja interesov za Banko Slovenije, ki lahko ovirajo ali onemogočajo doseganje ciljev določenega pogodbenega razmerja),
- podatke v zvezi z dejanskimi okoliščinami zadeve, ki se nanašajo na določenega ali določljivega posameznika kot kršitelja, prijavitelja ali udeleženca v komunikaciji z Banko Slovenije (vendar ne gre za podatke, ki se posredujejo ali pridobijo v okviru upravnega nadzorniškega ali prekrškovnega postopka, ki ga vodi Banka Slovenije),
- podatke v zvezi z izpolnjevanjem zahtev, pravic in obveznosti, ki zavezujejo posameznika v razmerju do Banke Slovenije.
VIRI INFORMACIJ
Banka Slovenije pridobiva osebne podatke posameznikov, ki so povezani z nasprotno stranko na sestankih, pri pisnih poizvedbah, elektronski komunikaciji in drugi komunikaciji, ki poteka med Banko Slovenije in nasprotno stranko v zvezi z izvajanjem podpisane pogodbe (ali pa pri podpisu pogodbe), pri izpolnjevanju zakonskih obveznosti, ki jih zavezujejo, pri izvajanju javnih pooblastil ter javnega interesa, zaščite življenjskih interesov posameznika ali na podlagi soglasja.
- nasprotna stranka o posameznikih, ki so povezani z njo (npr. njeni zaposleni, člani upravljalnih organov, delničarji, zunanji pogodbenih sodelavci, ipd.),
- sodišče in drug javni organ ali nosilec javnih pooblastil pri izvrševanju svojih zakonskih obveznosti oziroma javnih pooblastil in pristojnosti na podlagi zakona, vključno z zahtevami za predložitev informacij, opravljanjem izvršb in drugih uradnih dejanj,
- sam posameznik, na katerega se podatki nanašajo,
- prijavitelj v okviru poizvedbe ali prijave kršitev, ki jo naslovi na Banko Slovenije,
- druga oseba na podlagi zahteve Banke Slovenije, kadar zakon določa, da Banka Slovenije pridobi podatek, ali ji določeni upravljavci na lastno pobudo posredujejo podatek,
- iz javno dostopnih baz podatkov in iz javnih objav informacij, ki jih zagotavlja posameznik, nasprotna stranka ali tretja oseba ali so sicer drugače javno dostopni.
- da zagotavlja obdelavo osebnih podatkov za namene izpolnjevanja obveznosti, ki jih Banki Slovenije nalagajo predpisi (npr. davčni predpisi, predpisi na področju zaposlovanja, predpisi o upravnem postopku in poslovanju, itd.),
- da preveri upravičenost (identiteto) podpisnikov in avtentičnost podpisov na listinah, ki jih Banka Slovenije izmenjuje z nasprotno stranko,
- da komunicira s pooblaščenimi predstavniki nasprotne stranke pri sklepanju ali izvajanju pogodbe o opravljanju storitev ali dobavi blaga oziroma v zvezi z izvajanjem svojih pristojnosti,
- da odgovarja na poizvedbe in zahteve v zvezi s sklepanjem ali izvajanjem pogodb o opravljanju storitev ali dobavi blaga oziroma v zvezi z izvajanjem svojih pristojnosti, ki jih na Banko Slovenije naslovijo pristojni organi,
- da nasprotno stranko informira o novostih in spremembah v zvezi s storitvami oziroma pristojnostmi, ki jih izvaja Banka Slovenije,
- da izvaja kontrole in revizijo svojega poslovanja v zvezi z opravljanjem storitev, dobavo blaga ali izvajanjem pristojnosti, z namenom, da zagotavlja skladnost s pogodbenimi in zakonskimi zahtevami, ki zavezujejo Banko Slovenije ter načrtuje ukrepe za obvladovanje tveganj,
- da izvaja analize in načrtuje izboljšave oziroma spremembe v zvezi s svojim poslovanjem oziroma izvajanjem pristojnosti.
- podizvajalcem, ponudnikom in dobaviteljem, ki v našem imenu izvajajo storitve za zakonite namene;
- kateremu koli prejemniku, če se to od nas zahteva na primer na podlagi veljavne zakonodaje ali odredbe sodišča;
- kateremu koli prejemniku na podlagi soglasja posameznika, ali
- kateremu koli prejemniku, kadar je to utemeljeno nujno, tako kot v primeru življenjske ogroženosti.
V primeru prenosov osebnih podatkov v tretje države ali mednarodne organizacije, je Banka Slovenije zavezana k varovanju zasebnosti in zaupnosti osebnih podatkov, ko se ti prenesejo. Banka Slovenije je kot centralna banka del Evropskega sistema centralnih bank1, zato se lahko vaši osebni podatki prenesejo tudi izven Republike Slovenije, kadar izvaja naloge kot članica tega sistema na podlagi Pogodbe o delovanju EU, Statuta ESCB in ECB ali Zakona o Banki Slovenije. Pri takih prenosih bomo zagotovili ustrezno zaščito osebnih podatkov.
Osebni podatki se hranijo v obliki, ki dopušča identifikacijo posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, le toliko časa, kot je določeno z veljavnimi predpisi, ki zavezujejo Banko Slovenije, ali kolikor je potrebno za namene, za katere se osebni podatki obdelujejo. Pri določanju trajanja hrambe osebnih podatkov Banka Slovenije upošteva naslednja merila:
- trajanje pogodbenega ali drugega razmerja med Banko Slovenije in nasprotno stranko oziroma posameznikom,
- obdobje, v katerem je mogoče uveljavljati pravna sredstva v zvezi z okoliščinami, ki zadevajo konkretno pravno razmerje z Banko Slovenije,
- zakonske zahteve glede hrambe določenih podatkov, vključno z zahtevami glede določitve in hrambe arhivskega gradiva.
IME | DOMENA | OPIS | VELJAVNOST |
PHPSESSID | sisbon.si | Piškotek se uporablja za shranjevanje in identifikacijo edinstvenega ID-ja seje uporabnikov za namene upravljanja uporabniške seje na spletnem mestu. | 10 minut |
_gat | sisbon.si | Piškotek Google Analytics, ki sledi uporabnikom pri navigaciji po spletnem mestu in pomaga izboljšati uporabnost spletnega mesta. | 24 ur |
_ga | sisbon.si | Piškotek Google Analytics, ki sledi uporabnikom pri navigaciji po spletnem mestu in pomaga izboljšati uporabnost spletnega mesta. | 48 ur |
_gid | sisbon.si | Piškotek Google Analytics, ki sledi uporabnikom pri navigaciji po spletnem mestu in pomaga izboljšati uporabnost spletnega mesta. | 10 dni |
cookie_notice_accepted | sisbon.si | Piškotek shrani vašo odločitev glede obvestila o sledilnih piškotkih. | 1 leto |
- po navadni pošti, na naslov Banka Slovenije, Slovenska cesta 35, 1505 Ljubljana, s pripisom “Za pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov” ali
- po elektronski pošti na naslov: vop@bsi.si.
V primeru, če nasprotujete določeni obdelavi svojih osebnih podatkov, si bo Banka Slovenije prizadevala za razumno rešitev, v dogovoru s posameznikom. Ne glede na to pa lahko posameznik, ki meni, da Banka Slovenije nezakonito obdeluje njegove osebne podatke, vloži pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije.